Post a reply

Re: pyriel - Nameless

28 Sep 2012, 18:27

Bravo pyri, ide to tebi. :gun-toot: si se ti meni za ozbiljno. A i ja sam dobio odgovor na moje pitanje, koji pokazuje da su moje sumnje opravdane. Zbog krutosti u samoj izvedbi M-gleis je uzasno nezahvalna tracnica za izvedbu uspona. Pa ako im je duzina nekih 180 mm prema tvome ti vec na nekih 540 mm imas uspon od 4 % ( a treba ti tri metra duzine za uspon od 9 cm). Ispricavam se na mojoj dosadnosti ali mi se sve to cini malo ne izvedivim. Ni sam neznam koje se pravilo primjenjuje ali sam se nacitao da na metar duzine se mozes popest 3 cm (u tvom slucaju 4 cm) Nista sacekat cu prvu voznju pa da poslije mogu mirno spavati. Pitam se jos zasto nam se 1Borna ne javi sa nekim objasnjenjem. Do tada drzim ti :handgestures-thumbup:

Re: pyriel - Nameless

28 Sep 2012, 18:54

evo piccola opet o krutosti :lol:
nego, i ja se pitam gdje borna nestao???

pyri, radovi dobro napreduju :BEE-:

Re: pyriel - Nameless

28 Sep 2012, 19:18

Bornu možete naći na malim željeznicama. Tamo je svaki dan :B

Re: pyriel - Nameless

28 Sep 2012, 19:29

zinzi wrote:Bornu možete naći na malim željeznicama. Tamo je svaki dan :B


aha :whistle:

Re: pyriel - Nameless

29 Sep 2012, 13:53

mrva150 wrote::lol: čuj neznam za tu teoriju al samo naprijed fino ti to ide :text-bravo:


Ako se ovo odnosi na teoriju o nagibima, evo što sam iskopao iz Märklin kataloga:

Image

Image

Image

Image


BR 218 wrote:Jako lijepo, prvi put vidim izradu makete s Marklin tračnicama i ne mogu se nikako naviknuti na bodlje u sredini ;)

A kako ćeš upravljati skretnicama?


Na M-gleisu malo pikaju u oko, ali C ili K se nit ne primjećuju, a nude i više nego dovoljno prednosti da bi ih se "otrpjelo".
Skretnicama će biti upravljano putem komandne table (pokazano negdje pri početku teme), sve su elektrificirane!

piccolo wrote:Bravo pyri, ide to tebi. :gun-toot: si se ti meni za ozbiljno. A i ja sam dobio odgovor na moje pitanje, koji pokazuje da su moje sumnje opravdane. Zbog krutosti u samoj izvedbi M-gleis je uzasno nezahvalna tracnica za izvedbu uspona. Pa ako im je duzina nekih 180 mm prema tvome ti vec na nekih 540 mm imas uspon od 4 % ( a treba ti tri metra duzine za uspon od 9 cm). Ispricavam se na mojoj dosadnosti ali mi se sve to cini malo ne izvedivim. Ni sam neznam koje se pravilo primjenjuje ali sam se nacitao da na metar duzine se mozes popest 3 cm (u tvom slucaju 4 cm) Nista sacekat cu prvu voznju pa da poslije mogu mirno spavati. Pitam se jos zasto nam se 1Borna ne javi sa nekim objasnjenjem. Do tada drzim ti :handgestures-thumbup:


Prva vožnja će biti nadam se za par tjedana. Nije toliko nezahvalno za izvođenje uspona, koliko bi čovjek mogao pretpostaviti (također preporučam pogledati scan kataloga).

Re: pyriel - Nameless

29 Sep 2012, 17:37

hvala pyri, vidim, da si si dao truda. Kao sto rekoh malo prije sacekat cemo prvu voznju. Kad vracam film unazad prisjecam se mnogih M-gleis planova na malim povrsinama. Tracnice su isle uzbrdo nizbrdo. Mora da je moguce sa M-gleisom sloziti i vise nego sto bi covjek mogao povjerovati. Samo se ti nama ljepo oznoji pa nam pripremi taj filmic i pazi se :EL

Re: pyriel - Nameless

06 Oct 2012, 15:05

Evo jedne slike koja otkriva kako će to otprilike izgledati jednog dana... podest za gornju stanicu izrezan i namješten.

Image

Re: pyriel - Nameless

06 Oct 2012, 18:11

ljepo pyri, bogami ljepo. I na oci gled i nema nekih velikih uspona. Da te pitam jos nesto. Hoces stavljati nesto ispod tracnica, kao pluto, spuzvicu ili slicno? M-gleis direktno na speri moglo bi te razocarati. Nisam tako nesto ni vidio ni cuo u stvarnosti nego ono cisto logikus razmisljanje. Sarafis tracnice ili ih prikucavas sa cavlicima.? I sad jos jednom - kad je probna voznja koju mozemo i mi dozivjeti ?

Re: pyriel - Nameless

07 Oct 2012, 10:04

Eh prigušivači, prigušivači... Htio sam staviti, da najiskrenije kažem, zbilja sam htio! Ali prekomplicirano mi je postavljanje. Probat ću odvesti probne krugove, pa vidjeti koliko će zapravo buke stvarati, i na temelju toga donijeti konačnu odluku. Za sad je bučno, ali ne i nepodnošljivo.
Tračnice se prišerafljuju, budući da maketa stoji okomito uz zid kad se ne koristi, ziher je ziher!
A probna vožnja... nakon još dva seta slika ;) :)

Re: pyriel - Nameless

01 Nov 2012, 15:57

Evo i prve vožnje. Budući da nije n pola toga fiksirano ni poštelano, podosta sam zadovoljan kretanjem! I što se tiče prigušivača - zračnica od bicikla će ići ispod cijele pruge. Smanjuje buku za 60ak posto! :)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zjZ9Ip9H7_o[/youtube]
Post a reply