Post a reply

Re: Njemačke parne lokomotive kroz sve epohe

02 May 2012, 11:47

S 10 -DRG 17

Tvrtka Schwartzkopff proizvodi dvije pilot lokomotive S 8,ali one nisu postigle velika očekivanja pa se na njima čine
velike izmjene na samome kotlu i parnim cilindrima. S 8 ima kapacitet kotla od 12 bara,a pojačavaju ih na 14 bara
te još neke kozmetičke izmjene na samoj lokomotivi i iz nje proizlazi 1911 god prva S 10.

Image

S 10 je bila u mogućnosti na ravnom dijelu pruge povući vlak težine 390 tona 100 km/h,a pri usponu od 10% vlak
težine 360 tona brzinom od 50 km/h. Do 1925 godine S 10 lokomotive su stalno poboljšavane u namjeri da bi se
dobila što veća efikasnost u omjeru potrošenog goriva i iskoristivosti same lokomotive.
Međutim 1936 godine uprava DRG rashoduje veliki broj lokomotiva toga tipa jer s njima od početka nisu imali
željene rezultate,a i zbog velike potrošnje ugljena u doba kada se cijela Njemačka spremala za rat.

Image

S 10 se sastojala od mnogih podserija slične ili iste iskoristivosti,a zadnja S 10 je prestala sa radom 1953 godine.
Jedan od primjeraka S 10 se nalazi u tehničkom muzeju grada Berlina.

- proizvođač: Schwartzkopff
- Tip: 2C h4
- Dužina preko odbojnika: 20 750 mm
- Radna težina: 77,2 t
- Max brzina: 110 km/h

Model Roco:

Image

Model je starije Roco reprodukcije,ali kvaliteta i dizajn su zaista izvrsni. Iako je model starije godište
veoma je tih pri vožnji i jednog dana ću ga nastojat podvrgnuti DCC-u. Moje preporuke za ovaj model ljubiteljima parnih lokomotiva.

Re: Njemačke parne lokomotive kroz sve epohe

03 May 2012, 10:14

Čuj, ti to tako dobro radiš, da je sve milina čitati. :clap: :clap: :clap:

Baš razmišljam kako da ti još pomognem(o) sa svojim modelima, mi koji ih dosta imamo, pa malo i prema EP I :mrgreen:

Hajde se javi ako imaš kakvu ideju... da ti šaljem lokse ili što... :shifty:

lp

Re: Njemačke parne lokomotive kroz sve epohe

03 May 2012, 10:39

Postoji opasnost i to velika da vam se lokomotive,a pogotovo parne ne vrate ama baš nikada :lol: :lol:
Ali,ako inzistirate bit će tako... :oops:
Uskoro ću otvoriti temu "Njemačke elektro lokomotive epohe II-III" i "Njemačke diesel lokomotive epohe II i III"
A,Keko neka nastavi sa epohom IV-VI ako mu se bude dalo.
Drago mi je da vam se sviđa ovaj moj koncept usporedbe tip-model HVALA! :text-thankyouyellow:

Re: Njemačke parne lokomotive kroz sve epohe

03 May 2012, 14:11

Samo bih dodao da je ovo tema koja uopće ne spada u moje, da tako kažem, interese ...
No Damir nam to tako odlično napiše pa me "natjera" da pročitam više puta
Samo naprijed :)

Re: Njemačke parne lokomotive kroz sve epohe

03 May 2012, 15:02

Hvala Felix,lijepe riječi :greetings-wavegreen:
Kako sam jednom napisao i zinziju: Ja mogu pisati samo recenziju na model koji posjedujem ili koji sam u stvarnosti kod nekoga vidio tj,njegove
karakteristike. Možda bi bilo dobro da se i drugi članovi uključe na ovaj isti način u temi i obrade tip-model koji posjeduju.
Ta nisam ja zakupio ovu temu :lol: :lol:

Re: Njemačke parne lokomotive kroz sve epohe

03 May 2012, 17:35

A ja sam mislio da ćemo tebi slati sve lokomotive na pregled.....(za moj vozni park bi trebao nabaviti i posebnu prugu i trafo) :liar:

Re: Njemačke parne lokomotive kroz sve epohe

03 May 2012, 17:55

Možda pored ove teme otvoriti pod temu za razno razna pitanja ili dogovor oko recenzija,naravno i ako mi se dogodi propust da me se može upozoriti.
Pape je zadnji puta imao savršeno dobro oko i prepoznao da se tema ne slaže sa fotkom :oops:
Moj bad jer sam pomiješao slike. :mrgreen:
Borna :teasing-poke: :lol:

Re: Njemačke parne lokomotive kroz sve epohe

03 May 2012, 18:19

aha znači meni neznalici bureke prodaješ na slikama hahahahaha :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: Njemačke parne lokomotive kroz sve epohe

03 May 2012, 18:33

Prusian G 8,1- DRG i DB-55 DR-055

Najčešća lokomotiva na Njemačkim željeznicama uz tip DRG 52 koja je izgrađena nešto kasnije.
Tip G 8,1izgrađen je u fascinantnih 5155 jedinica koje su osim prodaje u samom Njemačkom kraljevstvu bile namjenjene
i ostalom Europskom tržištu kao npr: Belgija,Litva,Poljska,Bugarska,Rumunjska...Proizvodile su ih sve Njemačke tvornice lokomotiva i čeličane.

Image

Namjenjene su da voze samo na glavnim željezničkim pravcima za vuču teških tereta,a kasnije su služile i za teška manevriranja.
Od 1934-1941 godine 691 lokomotiva je podvrgnuta rekonstrukciji koja se odnosila opremanju prednje osovine kao pogonske da bi se povećala
brzina,a smanjilo osovinsko opterećenje. Te lokomotive se klasificiraju kao podserija DRG 56,2-8!
Nakon WW II 1000 komada lokomotiva tipa G 8,1 nalazi se izvan Njemačke u državama protiv kojih je ratovala.
Kasnije DB broji 50 jedinica ove lokomotive koje rade do 1968 godine,a uprava DR ih broji 150 jedinica od kojih zadnja izlazi iz aktivne
službe 1972 godine. Mnogo lokomotiva ovog tipa je sačuvano po mnogim Europskim zemljama,a sama Njemačka raspolaže
sa 3-4 muzejska primjerka.

- Godina proizvodnje: 1913-1921
- Tip:D h2
- Dužina preko odbojnika: 18 290
- Radna težina: 69,9 t
- Max brzina: 55 km/h
- Kapacitet tendera: 21,5 t ugljena i 21,5 m3 vode


Model Piko:

Image

Po mome skromnom mišljenju Piko se nije baš previše iskazao u kvaliteti što se tiče same plastike,boje i detalja
na samoj lokomotivi. To su puno bolje odradili Roco i Fleischmann,ali model je opremljen DCC dekoderom
i veoma je tih u vožnji eto to je jedini plus. Ovaj tip lokomotive JŽ funovi preuređuju u JŽ xxx jer je veoma sličan
kotlom i rasporedom osovina.

Re: Njemačke parne lokomotive kroz sve epohe

04 May 2012, 13:44

1Borna wrote:A ja sam mislio da ćemo tebi slati sve lokomotive na pregled.....(za moj vozni park bi trebao nabaviti i posebnu prugu i trafo) :liar:


Ehm, vi gosn Borna morete svoje lokomotive (sve, ne samo parnjače) slat k meni na recenziju, imam čak i prugu koja odgovara :lol: .
Post a reply