Post a reply

Re: Njemačke high speed garniture Ep. IV-VI

14 Nov 2013, 19:05

bubihž wrote:za što služi ovaj metalni gumbić na postolju

:confusion-shrug:

Re: Njemačke high speed garniture Ep. IV-VI

17 Nov 2013, 10:51

ICE TD
Image
Proizvođač: Siemens
God proizvodnje: 1998
Proizvedeno: 20 jedinica
Formacija: četiri vagona
Kapacitet: 154 u prvoj i 41 u drugoj klasi
Max. Brzina: 200 km/h
Željeznička uprava: DB/DSB

Dobro je znati o ICE TD

- Puno ime je InterCity Express Tilting Diesel
Image

- Prilikom prezentacije bila je ponuđena i petodijelna kompozicija sa vagonom restoranom. Ali je u DB odlučeno kao nepotrebna.

- ICE-TD i ICE3 počeli su se proizvoditi istovremeno.

- ICE-TD može se kombinirati sa ostalim ICE vlakovima nagibne tehnologije (ICE-T 415 i ICE-T 411)

- Moguće je spojiti do tri kompozicije ICE-TD-a zajedno.

- Kompoziciju pokreću četiri elektro motora koja se napajaju sa četiri dizel motora, svaki snage 560kW

- Cijela kompozicija se može nagnuti osam stupnjeva
Image
Image

- Jedini proizvođač ovog modela je ROCO u H0 izvedbi
- Model nije skraćivan već je napravljen u punoj dužini 1/87
- Iako nagibni u stvarnosti model se ne naginje ulaskom u zavoj
- Model nema unutarnju rasvjetu niti uređenu unutrašnjost
- Kupnjom dva ili tri seta moguće je spajanje istih sa specijalnom kopčom

- Ponuđene su dvije varijante;

Broj modela 63030 => četverodijelna kompozicija (DC)
Broj modela 63031 => četverodijelna kompozicija (DCC + zvuk)

Također uživajte u videima samog vlaka;




Re: Njemačke high speed garniture Ep. IV-VI

17 Nov 2013, 14:02

Evo našao sam i kompoziciju sa 3xICE-TD

Re: Njemačke high speed garniture Ep. IV-VI

17 Nov 2013, 14:41

Dakle, ovo se pretvorilo u pravo predavanje o ICE-ima... :dance:

Baš je gušt sjediti u klupi!

Hvala ti...

D-)

Re: Njemačke high speed garniture Ep. IV-VI

17 Nov 2013, 15:03

B:B

Re: Njemačke high speed garniture Ep. IV-VI

17 Nov 2013, 15:08

Pridružujem se svim pohvalama i zahvalama :text-bravo:
Znači Roco kod ICE-TD osim što je šparao na nagibnoj tehnologiji, nije stavio nikakvu unutrašnjost (sjedala...)? OK, prozori su zatamnjeni, ali stavljanjem rasvjete bi se primijetilo...?

Re: Njemačke high speed garniture Ep. IV-VI

17 Nov 2013, 16:13

Bosphorus wrote:Pridružujem se svim pohvalama i zahvalama :text-bravo:
Znači Roco kod ICE-TD osim što je šparao na nagibnoj tehnologiji, nije stavio nikakvu unutrašnjost (sjedala...)? OK, prozori su zatamnjeni, ali stavljanjem rasvjete bi se primijetilo...?

Prvo hvala B:B
Kao ponosni vlasnik jedne garniture vanjskim izgledom sam prezadovoljan.
Planirao srediti unutrašnjost išao sam otvoriti da vidim šta me očekuje unutra i zaprepastio se.
Kroz prozore ne vidiš unutrašnjost jer je cijelom dužinom postavljen crni karton.
Kad se makne ne gubi se na ljepoti modela izvana jer se opet dobro moraš zagledati da vidiš unutrašnjost.
U pogonskoj jedinici (u ovom slučaju vagonu-upravljačnici prve klase) nema mjesta za sjedala nikako koliko je sve glomazno.
U ostatku vlaka tj. u preostala tri vagona ima mjesta ali koliko ima smisla da napravim 3/4 vlaka s unutrašnjosti a 1/4 u totalnom mraku :?
A evo i slika vagona-upravljačnice prve klase

Image

Još sam zaboravio staviti u tekstu o ICETD da postoji i AC verzija pod brojem 69031

Re: Njemačke high speed garniture Ep. IV-VI

17 Nov 2013, 16:34

Samo da potvrdim, da je to i moje iskustvo!

Moj prvi ICE1, od Roca je kupljen na istu foru.

Super model, krasno vozi... čak sam i nekakav signal horne imao!

I tako, svugdje na slikama zatamnjeni prozori... ni na kraj pameti mi nije bilo da nema interijera.

A onda kod pogleda na svjetlu - šok i nevjerica!
Kao da gledam mehano iznutra :evil:

Mislim da još uvijek nema interijera, niti u jednoj izvedbi! :CUCKO

Ta njihova poslovna odluka mi je ostala vječna enigma... :think:

Re: Njemačke high speed garniture Ep. IV-VI

17 Nov 2013, 21:17

Pogotovo je čudno kad je Piko (vjerujem već ranije) napravio Regioswingera (DB verzije našeg "nagibnog" - 52000, 52001, 52002) sa unutrašnjosti i standardnom rasvjetom u osnovnom modelu (i isto bez nagibanja u zavojima). Kompromis je da ima pogon na jednom postolju (pickup na sva 4), ali od Roca bih očekivao da i tome doskoči... Šteta za jedan tako primamljiv i prilično skup model obzirom na nevedeno.

Re: Njemačke high speed garniture Ep. IV-VI

17 Nov 2013, 22:35

Niti u jednoj izvedbi ROCO nije napravio unutrašnjost.
ICE 1 i ICE 2 je sklepan kao da su se žurili izbaciti na tržište što brže pa se nisu previše zamarali izgledom.
ICE TD je jako lijepo napravljen izvana, čak je i 1/87 dužine što nije ni piko ICE 3 ni Fleischmann ICE1, 2, T(411) ni limin ICE-T (415) a marklin da ne spominjem...
Što se tiče Regioswingera također nema naginjanja iako je samo jedno postolje po vagonu dovoljno za naginjanje.
možda ima nešto u tome jer recimo kada je na nekom otvorenom dijelu pruge lijepo ga je vidjeti kako se naginje za razliku od ulaska u kolodvor gdje zbog malih radijusa izgleda bedasto...
Post a reply