Ma dobro to tebi ide, nemam se zašto petljati...
Ja ću pokušati samo slikovito i karikirano poantu objasniti.
Stvar je trivijalna.
Principjelno, insulfrog je - plastika.
Naravno da po plastici ne primamo kontat.
Ako imamo lokomotivu sa 6 osovina, često imamo 6 mjesta po svakoj strani koja imaju kontakt sa tračnicom.
Tada nam jedan ili dva kotača po plastici nisu problem.
Uz to, na DC-u se često vozi da loksa "leti" okolo sa nerealnim brzinama/ubrzanjima.
Tada ona "preleti" preko svih izoliranih (i zamazanih...) mjesta, jer ju inercija gura dovoljno dugo da naiđe na mjesto gdje može primiti kontakt.
I u pravilu, sve je ok.
Ako sada stvar preokrenemo i stavimo realnu situaciju, gdje su neki kotači zamazani - dakle ne primamo kontakt,
pa naiđemo na insulfrog - dakle plastiku, pa vozimo na DCC gdje to stvarno izgleda kao da je 100 ili 1000t u pitanju,
znači polagano ubrzavamo i kočimo, pa imamo lokomotivu koja ima svega 2 osovine...
...tada tih 1-2cm vožnje po plastici zna biti veliki problem, jer smo ostali bez kotača koji bi imali kontakt!
Ovo su činjenice, pa svatko sam može procijeniti koji mu je optimum i što mu je najbolje.
Inače, za info, danas već postoje elegantna rješenja koja omogućavaju vožnju i po 5 (!!!) sekundi bez ikakvog kontakta (na DCC-u), tako da je
i taj problem postao superiorno riješen na DCC-u u odnosu na DC...
