Post a reply

Re: pyriel - Nameless

21 Apr 2012, 09:42

Pyriel odličan početak samo tako nastavi :mrgreen:

Re: pyriel - Nameless

21 Apr 2012, 09:42

Hvala vam ljudi! Naravno, svi prijedlozi, kritike i ideje su dobrodošli! :)

Re: pyriel - Nameless

26 May 2012, 13:14

Mali update, da ne usahne tema... radi se na shemi ožićenja komandne ploče... a nakon toga se baca na lemljenje.

Image

Po završetku toga se kreće na daljnji rad na maketi.

Re: pyriel - Nameless

17 Jul 2012, 15:11

Mali update u temi, kontrolna ploča još malo pa gotova. Bila bi, ali me distraktirao glomazni otpad, te odlučih napraviti vitrincu za modele...
Već je na zidu, još samo staklena vrata i biti će gotova! :D

Image

Re: pyriel - Nameless

26 Sep 2012, 15:55

Nakon dosta vremena pauze i gužve radovi se pomalo nastavljaju...
Image

Re: pyriel - Nameless

26 Sep 2012, 19:37

bravo pyri, drago mi vidjeti zacetak makete, nije mi drago vidjeti (a nekome je) onu tvoju schemu. Ma zekam se - sve uredno, pregledno a vjerujem i zahtjevno. Nego da ja tebe pitam nesto sto me muci dugo, dugo. M-gleis su krute tracnice (skoro ko kamen) - kako uspjevas ti a i ostali märklinisti koji koriste M-gleis dobiti njezne prelaze na neki uspon ili pad. Mislim, izmedju svake te tracnice mora biti neki kut, ma koliko on bio mali ali kut je. Prelom, bi se to isto moglo nazvati. Dakle loksa kod svakog takvog spoja mora malo poskociti. Probaj mi to malo objasniti.

Re: pyriel - Nameless

26 Sep 2012, 22:12

Ufff... jako dobro pitanje! Pretpostavljam (kao amater) da se prilikom držanja onog pravila od 4% uspona taj kut ne manifestira dovoljno da bi se mogao primjetiti. Budem probao kad završim s piljenjem pustiti malo struje u žice i snimiti 2-3 lokse kako savladavaju uspon, pa ćemo onda vidjeti da li poskače ili ne. Makar mislim da bi Borna puno bolje mogao odgovoriti na to pitanje...

Re: pyriel - Nameless

28 Sep 2012, 16:49

I druga strana je dignuta na kat...
Image

A visinski razmaci su dovoljni za vožnju bez pantografa!
Image

Još dizanje gornje stanice i kreće struja!

I kao odgovor na gornje pitanje - ne znam kako je s drugim sistemima, ali kod M-Gleisa se uspon ili pad nikad ne rade odmah, već preko nekoliko tračnica. Npr. ako se rade usponi od 4%, prva tračnica ima nagib od 1%, druga od 2,5 i tek treća 4. A sad ću poslati ovaj post nadajući se da nisam bubnuo neku notornu glupost :B :gun-toot:

Re: pyriel - Nameless

28 Sep 2012, 17:14

:lol: čuj neznam za tu teoriju al samo naprijed fino ti to ide :text-bravo:

Re: pyriel - Nameless

28 Sep 2012, 17:15

Jako lijepo, prvi put vidim izradu makete s Marklin tračnicama i ne mogu se nikako naviknuti na bodlje u sredini ;)

A kako ćeš upravljati skretnicama?
Post a reply