Post a reply

Re: Njemačke high speed garniture Ep. IV-VI

26 Jan 2013, 12:57

piccolo wrote:...ja bi ga svejedno dao na popravni :lol: :lol:
Zanima me pojam "lokomotiva" - slazem se da jedan kraj ICE-a moramo nekako formulirati a isto tako i ono sto je na drugom kraju.
Obzirom da skoro pa svi ICE-i imaju vise motora strateski rasporedjeni po osovinama / postoljima duz citave kompozicije onda pojam "lokomotiva" u takovim vlakovima i nebi trebao postojati. E, sad - ako je ta "lokomotiva" "srce" cijelog vlaka a sigurno da je OK je onda nazvati "lokomotivom". Mada bi meni skoro bolje pasalo "glava". U "glavi" su zacijelo skupljeni svi upravljacki djelovi za cijelu kompoziciju izmedju ostalog i citava hrpa racunala. Iz "glave" se zacijelo upravlja grijanjem vagona, rasvijetom itd. itd.
Znaci nije u pravom smislu "lokomotiva" koja "vuce" kompoziciju. A jesam se smotao, ali bi bilo interesantno znati koliko pogonskih osovina ima jedan ICE sa 12 vagona i dvije "glave". Thalis ??? Daco ??? Jos netko ???


Ne, ne Daco je sve ispravno napisao. ICE 1 I ICE 2 imaju lokomotive. ICE 1 dvije, a ICE 2 jednu. No međutim ti pričaš o ICE 3 koji nema lokomotive već u su 16 motora raspodijeljeni na skoro svako drugo postolje a oprema se nalazi posvuda blago rečeno. Kao i ICE 3 isti sistem raspodijeljenog pogona imaju ICE-T serija 415, ICE-T serija 411, ICE-TD i sada najnoviji u ICE obitelji ICE 4
Tako imaš i "staze" po Njemačkoj gdje ICE 1 i 2 ne mogu voziti koliko je strma, već ide ICE 3.
Šuška se i da ICE 1 neće još dugo voziti...

Re: Njemačke high speed garniture Ep. IV-VI

26 Jan 2013, 13:27

hvala Thalis, znal sam je nekaj takovog al ak ne pratis ICE-e lako se izgubis. Za slicnost, svedi se furaju na taj sistem. Svako malo neka osovina pogonska. I kaj velis njente problemos sa usponima, kao da ih i nema

Re: Njemačke high speed garniture Ep. IV-VI

26 Jan 2013, 13:58

piccolo wrote:hvala Thalis, znal sam je nekaj takovog al ak ne pratis ICE-e lako se izgubis. Za slicnost, svedi se furaju na taj sistem. Svako malo neka osovina pogonska. I kaj velis njente problemos sa usponima, kao da ih i nema

Po meni bolje, a umjesto lokomotive još putničkog prostora (više ljudi više love)

Re: Njemačke high speed garniture Ep. IV-VI

04 Feb 2013, 22:06

..susreti

zz kzmz 130204 dstanicic_7692_resize.jpg
zz kzmz 130204 dstanicic_7692_resize.jpg (204.77 KiB) Viewed 16653 times

Re: Njemačke high speed garniture Ep. IV-VI

04 Feb 2013, 22:12

:romance-hearteyes: :romance-hearteyes: :romance-hearteyes:

Re: Njemačke high speed garniture Ep. IV-VI

04 Feb 2013, 22:13

zzz kzmz 130204 dstanicic_7690_resize.jpg
zzz kzmz 130204 dstanicic_7690_resize.jpg (204.92 KiB) Viewed 16650 times

Re: Njemačke high speed garniture Ep. IV-VI

14 Feb 2013, 21:31

Thalis-4341 wrote:
piccolo wrote:...ja bi ga svejedno dao na popravni :lol: :lol:
Zanima me pojam "lokomotiva" - slazem se da jedan kraj ICE-a moramo nekako formulirati a isto tako i ono sto je na drugom kraju.
Obzirom da skoro pa svi ICE-i imaju vise motora strateski rasporedjeni po osovinama / postoljima duz citave kompozicije onda pojam "lokomotiva" u takovim vlakovima i nebi trebao postojati. E, sad - ako je ta "lokomotiva" "srce" cijelog vlaka a sigurno da je OK je onda nazvati "lokomotivom". Mada bi meni skoro bolje pasalo "glava". U "glavi" su zacijelo skupljeni svi upravljacki djelovi za cijelu kompoziciju izmedju ostalog i citava hrpa racunala. Iz "glave" se zacijelo upravlja grijanjem vagona, rasvijetom itd. itd.
Znaci nije u pravom smislu "lokomotiva" koja "vuce" kompoziciju. A jesam se smotao, ali bi bilo interesantno znati koliko pogonskih osovina ima jedan ICE sa 12 vagona i dvije "glave". Thalis ??? Daco ??? Jos netko ???


Ne, ne Daco je sve ispravno napisao. ICE 1 I ICE 2 imaju lokomotive. ICE 1 dvije, a ICE 2 jednu. No međutim ti pričaš o ICE 3 koji nema lokomotive već u su 16 motora raspodijeljeni na skoro svako drugo postolje a oprema se nalazi posvuda blago rečeno. Kao i ICE 3 isti sistem raspodijeljenog pogona imaju ICE-T serija 415, ICE-T serija 411, ICE-TD i sada najnoviji u ICE obitelji ICE 4
Tako imaš i "staze" po Njemačkoj gdje ICE 1 i 2 ne mogu voziti koliko je strma, već ide ICE 3.
A šuškalo se i da ICE 1 neće još dugo voziti...




zzz 485188_374523312645831_462840751_n.jpg
zzz 485188_374523312645831_462840751_n.jpg (68.74 KiB) Viewed 16618 times

Re: Njemačke high speed garniture Ep. IV-VI

14 Feb 2013, 21:42

Viđao sam ovu fotku po netu i svaki puta me fascinira po kojem usponu on uredno vozi... :doh:

Re: Njemačke high speed garniture Ep. IV-VI

24 Mar 2013, 17:11

ICE 2
Image

Proizvođač: Adtranz/Siemens
God proizvodnje: 1995
Proizvedeno: 46 jedinica
Formacija: jedna pogonska glava i sedam vagona
Kapacitet: 391 sjedalo
Max. Brzina: 280 km/h
Željeznička uprava: DB

Image

Dobro je znati o ICE 2

- Prva garnitura ICE 2 je napravljena 1995, sastojala se i još uvijek se sastoji od sedam vagona i lokomotive

Image

-Sastav ICE-a točnije se sastoji od pogonske glave, dva vagona prve klase, vagona restorana, te četiri vagona druge klase od kojih je na posljednjem mjestu vagon-upravljačnica.

- ICE 2 ima mogućnost spajanja dvaju garnitura za razliku od ICE 1. Ali ta mogućnost nosi svoje prednosti i mane.
Tako ukoliko nije potrebna veća potreba za kapacitetom ne mora ići garnitura od četrnaest vagona već od sedam (Jedan ICE 2).
Mana se odnosi na brzinu jer nije svejedno kako su dva ICE-a kopčana. Ukoliko se vagon upravljačnica nalazi na početku garniture tj.
ako se iz nje upravlja brzina na određenim dionicama se spušta sa 280 km/h na čak 200 km/h. Više u tablici…

Image

-Razlika između ICE 2 epohe V i VI je mala roskasta linija koja se proteže kroz cijelu kompoziciju ispod crvene crte (u epohi VI je nema).

Image

-Numeracija vlaka: Pogonska glava (402)
Prva klasa (805)
Druga klasa (806)
Vagon restoran (807)
Vagon-upravljačnica (808)


Proizvođači modela
H0
Fleischmann
Märklin
Roco
Trix

N
Fleischmann

Image(H0)

Broj modela 4452 => Pogonska glava (402) + vagon-upravljačnica 07 (808) Ep. V
Broj modela 4453 => vagon 01 (805) Ep.V
Broj modela 4454 => vagon 02 (805) Ep.V
Broj modela 4455 => vagon 03 (807) Ep.V
Broj modela 4456 => vagon 04 (806) Ep.V
Broj modela 4457 => vagon 05 (806) Ep.V
Broj modela 4458 => vagon 06 (806) Ep.V

Broj modela 4490 => Pogonska glava (402) + vagon-upravljačnica 07 (808) Ep. VI
Broj modela 4491 => vagon 01 (805) Ep.VI
Broj modela 4492 => vagon 02 (805) Ep.VI
Broj modela 4493 => vagon 03 (807) Ep.VI
Broj modela 4494 => vagon 04 (806) Ep.VI
Broj modela 4495 => vagon 05 (806) Ep.VI
Broj modela 4496 => vagon 06 (806) Ep.VI

Image(H0)

Broj modela 36711 => Pogonska glava (402) + vagon 01 (805) + vagon 03 (807) + vagon-upravljačnica 07 (808) Ep. V
Broj modela 43712 => vagon 05 (806) Ep.V
Broj modela 43722 => vagon 04 (806) Ep.V
Broj modela 43732 => vagon 03 (807) Ep.V

Broj modela 29791 => Pogonska glava (402) + vagon 01 (805) + vagon 03 (807) + vagon-upravljačnica 07 (808) Ep. VI
Broj modela 44322 => vagon 05 (806) Ep.VI

Image(H0)

Broj modela 1339 Pogonska glava (402) + vagon 03 (807) + vagon-upravljačnica 07 (808) Ep. VI
Broj modela 45008 => vagon 01 (805) Ep.VI
=> vagon 02 (805) Ep.VI
Broj modela 45009 => vagon 04 (806) Ep.VI
=> vagon 05 (806) Ep.VI
=> vagon 06 (806) Ep.VI

Image(H0)

Broj modela 21506 Pogonska glava (402) + vagon ?? (???) + vagon-upravljačnica 07 (808) Ep.VI
Broj modela 23366 => vagon 04 (806) Ep.VI
=> vagon 05 (806) Ep.VI
=> vagon 06 (806) Ep.VI

Image(N)
Broj modela 931087 => Cijeli sastav Ep. VI

Za kraj…
… treba reći jasno i kratko a to je da treba izbjegavati sve proizvođače osim Fleischmanna ako si ne želite stvarati probleme.
Nažalost svi su samo napravili verzije koje svojim sastavom podsječaju na ice 2 ali jedino je fleischmann napravio posao kako treba te svaki vagon pojedinačno obradio.

Također uživajte i u videu samog vlaka…
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BYaTDFtKJdY[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zxLu35lKeSg[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rMMy0JATRmQ[/youtube]

Re: Njemačke high speed garniture Ep. IV-VI

24 Mar 2013, 18:43

:text-bravo: majstore!

Izuzetno zanimljiv i kvalitetan tekst... :clap:
Post a reply